Medijska posla – satiranje pojmova 7

Novinar/novinarka:

1) Lik ili likuša koji informišu javnost nastojeći da svaki dan urade nešto za spas ovog društva od propadanja. Zadovoljstvo pronalaze u originalnom načinu guranja Sizifovog kamena.

2) Lik ili likuša koji informerišu javnost, a iz higijenskih razloga svaki dan doprinose pranju mozga našoj javnosti. Zapravo, kondicioniraju mozgove dizajnirane za navođenje prema programu duboke moći. Radi uspešne karijere moraju biti zdravo na strani onih koji šišaju ovce – nikad obrnuto.

Nekad su svet spašavali pisci, a danas to rade novinari. Razlika je vidljiva, ali je suština ostala ista.

TV – prozor u maglu.

Medijska sila gravitacije – sila usled čijeg pritiska novinari nisko padaju.

Medijska istina – dozirano približavanje istini u svrhu odvajanja od stvarnosti. Uspešno prezentovanje medijske istine smatra se samo u slučaju kada ta istina ničemu ne posluži.

Medijske slobode – sloboda zaobilaženja istine.

Zastrašivačko novinarstvo – delatnost selekcije informacija koje se plasiraju nakon što se metodički organizuju u svrhu uznemiravanja javnog mnjenja.

Torovska stratifikacija – medijsko razvrstavanje u torove.

Bananamen – sendvičar iz ere majmunskih boginja.

3 Comments on “Medijska posla – satiranje pojmova 7”

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *